»Glede na to, da je država majhna, da nas je samo dva milijona in da se lahko poenotimo tudi glede procesov, se nam je zdelo edino smiselno, da tudi v zdravstvu, praktično zadnjem segmentu v javni upravi, poenotimo procese in vzpostavimo enotne rešitve, kot to že obstaja na drugih področjih, kot so upravne enote, centri za socialno delo, sodišča, policija in tako naprej.«
»Ko bodo recimo pacienta premestili iz Novega mesta v Ljubljano, bo zdravstveno osebje lahko nadaljevalo proces zdravljenja, saj bo imelo dostop do podatkov, kaj se je z njim dogajalo in kakšna zdravila je prejemal v Novem mestu.«
»Bistvene razlike med političnim vplivom na upravljavce ali na javno podjetje ne vidimo. Menim pa, da politika pri obdelavi občutljivih podatkov ali kakršnih koli osebnih podatkov nima kaj iskati ne danes ne kadar koli pozneje.«
»Glede na to, da je država majhna, da nas je samo dva milijona in da se lahko poenotimo tudi glede procesov, se nam je zdelo edino smiselno, da tudi v zdravstvu, praktično zadnjem segmentu v javni upravi, poenotimo procese in vzpostavimo enotne rešitve, kot to že obstaja na drugih področjih, kot so upravne enote, centri za socialno delo, sodišča, policija in tako naprej.«
»Ko bodo recimo pacienta premestili iz Novega mesta v Ljubljano, bo zdravstveno osebje lahko nadaljevalo proces zdravljenja, saj bo imelo dostop do podatkov, kaj se je z njim dogajalo in kakšna zdravila je prejemal v Novem mestu.«
»Bistvene razlike med političnim vplivom na upravljavce ali na javno podjetje ne vidimo. Menim pa, da politika pri obdelavi občutljivih podatkov ali kakršnih koli osebnih podatkov nima kaj iskati ne danes ne kadar koli pozneje.«
»Za zdaj od prevoznikov še nimamo informacij o odpovedih poletov. Potnikom priporočamo, da status svojih poletov preverijo na spletni strani ali direktno pri prevozniku. Če ta ni prestavljen ali odpovedan, svetujemo, da se na letališče odpravijo prej kot običajno.«
»S težavami v Windows okolju, s katerimi se danes srečuje dobršen del sveta, se spopadamo tudi v Krki. Sodelavci informacijske tehnologije intenzivno odpravljajo težave in stanje se stabilizira. Vpliva na poslovanje ne pričakujemo.«
»Iščeš telefonske številke, nihče se ti ne javlja, nikamor te ne vežejo. Greš osebno tja v času uradnih ur, komaj najdeš eno osebo, ki ti lahko samo pove, da ste upravičeni do pritožbe, izpolniš obrazec in čakaš nadaljnje tri mesece.«
»Meni je osebno rekel gospod, ki je reševal pritožbo pri štipendiji, da računalniški sistem ne dopušča, da vnese podatke, da mora poiskati informatika in ne ve, kako bosta to rešila.«
»Odprava te napake ni imela nikakršnega vpliva na bolnike. Vsi termini, dolžine čakalnih dob in vse stvari, ki so povezane z bolnikom na ta način, so ostali nespremenjeni.«